Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Membru Bizoo de 14 ani.
4.60
4 stars: Foarte bun
138 pareri
Produse (6151)

Tester motoare auto CarScope i-Tester basic kit

0 stars: 0.00 din 0 pareri

1538 lei Lei
Cod produs
AD-8050
Pe stoc
Da
In stock
Descriere
Tester motoare auto CarScope i-Tester basic kit

CarScope i-Tester este in esenta specializat in analiza de motor. Este un instrument complex, multifunctional, care poate ajuta la diagnosticarea motorului si la gasirea problemelor motorului. I-Tester ar putea fi utilizat atat cu vehicule pe benzina, cat si cu motorina. Nu sunt necesare abilitati de cunostinte despre osciloscop. Puteti sari peste timpul de pregatire si configurare al unui osciloscop obisnuit si sa ajungeti direct la o analiza rapida si precisa a motorului;

Test de compresie relativa

Acest test este doar o comparatie intre cilindri, asa ca putem folosi aceasta metoda pentru a vedea daca avem un cilindru cu compresie redusa, comparand un cilindru cu urmatorul. De aici si termenul relativa.
Compresia relativa este cel mai rapid si mai simplu mod de a gasi un cilindru cu compresie redusa. Acest test a fost disponibil anterior numai pe sisteme de diagnostic mari si costisitoare, care necesita un laptop si un osciloscop. Acum este mai usor ca niciodata - cu noul tester care combina ambele functii - test de compresie relativa si analiza automata a formelor de unda. Deci, rezultatele finale sunt afisate intr-un format usor de inteles.
Nu trebuie sa verificati fiecare cilindru individual, toti cilindrii pot fi testati dintr-o data. Testerul functioneaza pe masini cu 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12 cilindri, motoare in 4 timpi, diesel si benzina, DIS, sisteme conventionale si Coil-on-Plug si sisteme electrice de 12V. Conectarea cu autovehiculul se face direct la sursa de 12 volti al acestuia sau prin clema ampermetrica AC / DC CA-600A care este optionala si se achizitioneaza pe separat.

Sincronizarea cilindrului

Cupland o a doua sonda la aprindere sau la un injector, puteti urmari ordinea de aprindere / secventa de injectie si sa stiti care este pistonul unu si ordinea masurata. Pentru aceasta procedura puteti utiliza clema ampermetrica AC / DC CA-60A sau clema pentru aprindere care se achizitioneaza pe separat.

Test de presiune Common Rail NOU!

Aceasta noua functie este disponibila de la versiunea de firmware TT0106B

Acest mod este utilizat pentru verificarea rapida a starii sistemului diesel de inalta presiune Common Rail. Rezultatele permit identificarea directa / indirecta a problemelor obisnuite in acest sistem - lipsa de presiune din cauza scurgerilor, defectiunea pompei de inalta presiune, senzorul de inalta presiune defect , lipsa alimentarii senzorului etc.
Principiul acestui test se bazeaza pe verificarea semnalului de la senzorul de inalta presiune in timp ce autovehiculul este cu contactul pus, starea de pornire, ralanti si accelerare.
Verificarea semnalului de la senzorul de inalta presiune este cea mai rapida si simpla modalitate de a gasi o problema in sistemul Common Rail.
Acest test este foarte usor de realizat -doar un fir conectat la iesirea senzorului de inalta presiune.

Nota importanta: Din cauza restrictiilor de expediere a bateriei litiu-ion, nu includem bateria litiu-ion CR2032 ! Cand primiti testerul, trebuie sa cumparati singur o baterie Li-Ion tip CR2032 si sa o puneti in priza suportului bateriei din CarScope i-Tester. Pentru a face acest lucru, ar trebui sa desurubati si sa scoateti patru suruburi pentru a deschide capacul inferior. Ne cerem scuze pentru neplacerile create

Avantaje

- Test neinvaziv;
- Testul se finalizeaza in cateva secunde;
- Nu aveti nevoie de un traductor de presiune pentru a efectua testul de compresie relativ;
- Nu este nevoie de lucrari mecanice. Fara indepartarea bujiilor, bujilor incandescente sau injectoarelor, prevenind astfel deteriorarea accidentala a componentelor motorului clientului. Tot ce trebuie sa faceti este sa dezactivati sistemul de alimentare cu combustibil pentru a impiedica pornirea motorului;
- Dezactivarea sistemului de alimentare cu combustibil este intotdeauna mai buna,
- Nu este nevoie de osciloscop;
Trimite mesaj
Din Gura in Gura